COGITO - KOLONIE I OBOZY, WYCIECZKI SZKOLNE

godziny pracy

10.00-18.00


Zwiń

“JAK TO SIĘ ROBI”? CZYLI JAK DOKONAĆ ZAKUPU ZIMOWISKA LUB OBOZU ZIMOWEGO

1. Aby dokonać rezerwacji kolonii lub obozu młodzieżowego należy wybrać imprezę i jej termin, a następnie w tabeli terminów nasunąć kursor myszki na słowo "rezerwuję" i kliknąć lewym klawiszem myszy.

2. Po otworzeniu nowej karty przeglądarki należy dokonać wyboru - czy rezerwacja będzie miała charakter jednorazowy (panel D), czy też lepiej zarejestrować konto w sklepie internetowym Cogito (panel C). Zalecamy założenie konta, gdyż pozwala to uniknąć wpisywania każdorazowo danych przy kolejnych zakupach, przeglądać umowy i inne dokumenty, pobierać faktury. Zaoszczędzą Państwo czas i energię. Klienci posiadający już konto winni się zalogować podając hasło (panel A), a następnie dopiero dokonać rezerwacji wczytując dane osobowe z konta lub dodając dane nowego uczestnika. Panel B umożliwia odzyskanie hasła, jeśli zostało zapomniane.

3. Następnie należy wypełnić formularz rezerwacji i zatwierdzić ją na koniec przez kliknięcie buttona "ZATWIERDZAM REZERWACJĘ". Zostanie do Państwa w tym momencie wysłana na skrzynkę e-mail korespondencja zawierająca wymagane przepisami dokumenty oraz instrukcję dalszego postępowania.

4. Rezerwacja ma charakter wstępny i jest ważna przez 2 dni robocze. W tym czasie prosimy o wpłatę zaliczki w wysokości 300 zł na konto ujawnione w korespondencji mailowej, którą otrzymali Państwo po dokonaniu rezerwacji. Wskazane konto jest numerem unikatowym, powiązanym wyłącznie z daną rezerwacją. Każda rezerwacja otrzymuje swój indywidualny numer konta bankowego i nie wolno ich zamieniać. Zaliczka może wynosić mniej niż 300 zł, po uzgodnieniu telefonicznym z Cogito.

5. W wypadku braku terminowej wpłaty zaliczki rezerwacja wygaśnie. Jej przywrócenie bądź wydłużenie terminu jest zazwyczaj możliwe - prosimy o telefon do biura w takiej sytuacji.

6. Termin dopłaty ujawniany jest w umowie o usługę turystyczną i wypada zwykle ok. 30 dni przed imprezą.

7. W wypadku zakupu imprezy w terminie do 30 dni przed imprezą klient jest obligowany do wpłaty całości kwoty jednorazowo w terminie 2 dni roboczych. Odstępstwa od tej zasady ustalane są indywidualnie.

8. Kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku (kartę kolonijną) otrzymają Państwo po wpłacie zaliczki. Należy nam ją odesłać pocztą (bądź czytelny skan mailem) na 7 dni przed wyjazdem. Biuro zastrzega sobie możliwość odrzucenia załącznika w postaci zdjęcia.

9. W wypadku wątpliwości podczas rezerwacji prosimy o kontakt telefoniczny z biurem nr 22 530-438-909.

Informacje na temat organizacji imprez znajdują się na stronie FAQ-pytania i odpowiedzi.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych, analitycznych i marketingowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zamknij
Dowiedz się więcej